ИСПОЛЬЗОВАНИЕ НЕСТАНДАРТНЫХ УРОКОВ ПРИ ПРЕПОДАВАНИИ КЫРГЫЗСКОГО ЯЗЫКА И ИХ ОЦЕНИВАНИЕ

Авторы

  • Мадумарова Малохат Косимовна Ошский государственный университет
  • Гулжигит кызы Алтынай Ошский государственный университет
  • Абдиева Нуржамал Калбаевна Ошский государственный университет

DOI:

https://doi.org/10.56122/..v2i1(25).324

Ключевые слова:

Juniperus zeravchanica Com, J.semiglobosa Rgl., J.turkestanica Com., Megastigmus Fabricius, можжевеловые леса, Кыргыз-Ата

Аннотация

Бул макалада башталгыч класстарда кыргыз тилин окутууда стандарттуу эмес сабактарды колдонуу жана аларды баалоо маселелери каралат. Стандарттуу эмес сабактар окуучулардын чыгармачылыгын, логикалык ой жүгүртүүсүн жана тилдик компетенцияларын өнүктүрүүгө багытталган. Стандарттуу эмес сабактар окуучулардын билим алуу процессин кызыктуу жана натыйжалуу кылууга чоң мүмкүнчүлүк бере тургандыгы айтылат.  Мындай сабактар билим берүүнүн стандарттуу формаларын толуктап, окуучулардын чыгармачылыгын, логикалык ой жүгүртүүсүн жана тилдик компетенцияларын өнүктүрүүгө багытталат. Макалада салттуу жана стандарттуу эмес сабактардын өзгөчөлүктөрү салыштырылып, практикалык сабактардын окуу процессиндеги ролу баса белгиленет. "Жаратылышты сүрөттөө" темасынын негизинде практикалык сабактын мисалы жана анын баалоо критерийлери сунушталат. Окуучулардын билимин жана чыгармачылыгын баалоо үчүн ар кандай методдор сунушталып, аларды натыйжалуу колдонуу жолдору талкууланат.

Библиографические ссылки

Выготский Л.С. Мышление и речь. Собрание сочинений: В 2-х т. / Л.С. Выготский. – М., 1982. – Т. 2.

Юсупова А., Гапарова Ч., Мадумарова М. Роль искусственного интеллекта в трансформации традиционных методов обучения: развитие речевой деятельности учащихся через образовательные проекты. Чебоксары. 2024. Издательский дом «Среда». https://phsreda.com/e-articles/10656/Action10656-113974.pdf

Батыркулова, А . Орто мектептин кыргыз адабияты курсунда легендалык чыгармаларды окутуунун методикасы 13.00.02 – окутуунун жана тарбиялоонун теориясы менен методикасы (кыргыз адабияты) Педагогика илимдеринин кандидаты окумуштуулук даражасын изденип алуу үчүн жазылган диссертациянын авторефераты. Бишкек – 2021.

http://arabaev.kg/do.kg/img/1611021517_ %D0%91%D0%B0%D1%82%D1%8B%D1%80%D0%BA%D1%83%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0 %D0%BA%D1%8B%D1%80%D0%B3%D1%8B.pdf

Амалканова Б.Т., Мадумарова М.К., Куйчиев А.С . Гуманитардык предметтерди инновациялык технологиялар менен окутуунун жолдору Известия кыргызского государственного технического университета им. И. Раззакова. Киргизский государственный технический университет им. И. Раззакова. Бишкек. № 4 (56) . 2020г. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=45705378.

Меңдибаева Н. М. Башталгыч класстарды окутууда мультимедиялык каражаттарды пайдалануунун артыкчылыктары. “А. Мырсабеков атындагы ОшМПУ жарчысы” илимий-усулдук журналы. 2022-ж. No2. (20),173-б. https://ilim.oshmpu.kg/index.php/01/issue/view/18

Опубликован

2025-05-13

Как цитировать

Мадумарова , М., Гулжигит кызы , А., & Абдиева , Н. (2025). ИСПОЛЬЗОВАНИЕ НЕСТАНДАРТНЫХ УРОКОВ ПРИ ПРЕПОДАВАНИИ КЫРГЫЗСКОГО ЯЗЫКА И ИХ ОЦЕНИВАНИЕ . Вестник Ошского государственного педагогического университета имени А.Мырсабекова, 2(1(25), 172–177. https://doi.org/10.56122/.v2i1(25).324