КЫРГЫЗСТАНДЫН ЖАРАНДЫК КООМУНДАГЫ ЖАЛПЫГА МААЛЫМДОО КАРАЖАТТАРЫНЫН ОРДУ ЖАНА РОЛУ

Авторлор

  • Дуйшонбаева Аида Байышевна Ош мамлекеттик университети
  • Осмонова Бактыгуль Абдылдаевна Ош мамлекеттик университети

##semicolon##

https://doi.org/10.56122/..v2i2.20

##semicolon##

коммуникатор, кыргыз коомчулугу, медиа-рыногу, үрп-адаттар, салттар, адеп-ахлак жүрүм-турум стереотиптер, координациялоо.

Аннотация

Жалпыга маалымдоо каражаттары – жарандык коомдун эң маанилүү институту, адамдардын социалдык-экономикалык жана саясий кызыкчылыктарынын коммуникатору жана өкүлү. Жарандык коомдун бардык институттары сыяктуу эле ал башка коомдук жана мамлекеттик институттар менен кызматташууда менен жашайт. Кыргыз коомчулугунда  болуп жаткан процесстерге таасир этүүгө аракет жасайт. Акыркы жылдары медиа рыногунда болуп өткөн революциялык өзгөрүүлөргө байланыштуу заманбап изилдөөчүлөр аны өнүгүү фактору катары гана эмес, жарандык коомдун структуралык элементи катары да карашат. Дал ушул Жалпыга Маалымдоо Каражаттары  пикир алмашуу жана тараптардын позициясын көрсөтүү каналын түзүү милдети жүктөлгөн. Ал эми макалада дал ушул массалык маалымат каражаттарынын жарандык коомго тийгизген таасири андагы ролу жана орду каралып талдоого алынды

##submission.citations##

Таабалдиев К. «Новые вызовы для кыргызстанских Средства массовой информации» «Кабар» «24.kg». 2014-ж.

Интернет-СМИ. Теория и практика / Под ред. Лукиной М. М.: Аспект Пресс, 2010-г. (С.36)

Сайт общественного фонда «Клооп Медиа» http://school.kloop.kg/about/ (дата обращения 23.03.2012)

Пять альтернативных бизнес-моделей для журналистики// Международная журналистская сеть ijnet. 2006. URL: http://ijnet.org/ru/stories/100670 (дата обращения 25.03.2012).

жарыяланган

2022-12-21