ТАБИГЫЙ ЧӨЙРӨДӨГҮ ПРОЦЕССТЕРДИН ЖАНА СИСТЕМАЛАРДЫН ЧЫНДЫГЫН КАМСЫЗДООДО ИНТЕРАКТИВДҮҮ СИМУЛЯЦИЯЛАРДЫ КОЛДОНУУНУН МААНИСИ
##semicolon##
https://doi.org/10.56122/..v1i1(25).309##semicolon##
башталгыч класс, окуучу, маалыматтык – коммуникациялык технологияр, санарип, окутуу, билим берүүАннотация
Бул макалада табигый чөйрөдөгү процесстердин жана системалардын чындыгын камсыздоодогу интерактивдүү симуляциялардын ролу жана мааниси талданды. Бул макалада табигый чөйрөдөгү процесстердин жана системалардын чындыгын камсыздоодогу интерактивдүү симуляциялардын ролу жана мааниси талданды. Виртуалдык симуляциялар жана интерактивдүү платформалар түрлөрдүн санынын көбөйүшү, ар кандай шарттарда экосистеманын өзгөрүүсү, клеткалардын бөлүнүү процессинин этаптары (микроскопиялык экскурсия) жана өсүмдүктөрдүн климаттын өзгөрүүсүнө болгон адаптациясын көрүүгө мүмкүнчүлүк жаратты. Мындай инструменттер чөйрөдөгү жүрүп жаткан процесстердин динамикасын түшүнүүгө жана моделдештирүүгө, жаратылыш менен байланышкан көйгөйлөрдү болжолдоого жана чечимдерди кабыл алууга жардам берет. Интерактивдүү симуляциялардын теориялык билимдерди иш жүзүндө колдонуу жана табигый чөйрөдөгү изилдөөлөрду жүргүзүү мүкүнчүлугү көрсөтүлдү. Бул симуляциялар окутуудагы абдан натыйжалуу ыкма болуп, эксперименттерди жүргүзүү, терең изилдөө, биологиялык процесстерди түздөн-түз көрүү, жана ар кандай шарттардагы таасирлерди байкоого мүмкүнчүлүгү талкууланды.
##submission.citations##
Anderson, C. A., & Bower, G. H. (2017). The impact of interactive simulations on learning in science education. Journal of Educational Psychology, 109(2), 155-167.
Жутанова Г.А. Критическое мышление как способ развития креативных компетенций у студентов. “Научно-методический журнал “Вестник ОшГПУ имени А. Мырсабекова”. 2024 г. No2.(24).Т-2. С. 108-114.
Mayer, R. E. (2009). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Moher, T., & Wideman, H. (2015). Interactive simulations in biology education: The effect of virtual labs on students' understanding of biological processes. International Journal of Science Education, 37(5), 843-860.
Тохиров Ж.М. Значение интерактивного образования в преподавании биологии и использование его возможностей. Science and Education" Scientific Journal / www.openscience.uz December 2023 / Volume 4 Issue 12.
Шадыева К.Р. Методика использования технологии виртуальных существ в преподавании биологии "Science and Education" Scientific Journal / www.openscience.uz December 2023 / Volume 4 Issue 12.
##submission.downloads##
жарыяланган
##submission.howToCite##
Чыгаруу
Бөлүм
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##This work is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ or send a letter to Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, USA.