Кыргыз эл жомокторун класстан тышкаркы иштерди уюштурууда пайдалануу

Авторлор

  • Миңбаева Кундуз А.Мырсабеков атындагы Ош мамлекеттик педагогикалык университети

##semicolon##

https://doi.org/10.56122/..v2i1(25).321

##semicolon##

жомок, тарбия, ийрим, конференция, аймак таануу, окуучу, моралдык-этикалык сапат, патриотизм.

Аннотация

Сабак берүү бир гана теориялык билимди берүү менен гана чектелбейт. Анын жеткиликтүү болуусу үчүн мугалимге чыгармачыл иштерди алып баруу талабы коюлган. Класстан тышкаркы иштерди уюштуруу окуучунун окууга, предметке болгон кызыгуусун ойготуп, сабакка чыгармачыл, илимий көз караш менен мамиле жасоосуна түрткү берет. Бул макалада кыргыз эл жомокторунун класстан тышкаркы иштерди уюштуруудагы мааниси талдоого алынат. Жомоктор окуучулардын эстетикалык табитин калыптандырып, адеп-ахлактык баалуулуктарды өздөштүрүүсүндө маанилүү каражат катары колдонулат.

Макалада жомокторду ар кандай методикалык ыкмалар менен колдонуу, окуучулардын кызыгуусун арттыруунун жолдору жана аларды трабиялоо процесси менен жуурулуштуруп колдонуу тууралуу сунуштар берилет.

Кыргыз эл жомоктору класстан тышкаркы иштерде гана эмес, ж

##submission.citations##

Абдухамидова Б., Токтомаметов А., Баимбетова Н. Башталгыч класстардагы кыргыз тил жана окуу боюнча предметтик стандарт. - Б.: 2015. 2. Акматов К., Абдыманап к А. Класс жетекчинин китеби - Б.: 2017.

Башталгыч класстардын программасы. - Б.: 2016.

Козуева А. Сабак берүүнүн эффективдүүлүгүн жогорулатуу. - Ф.: 1979.

Осекова Т.К. Башталгыч класстарда кыргыз тилинен класстан тышкаркы иштерди уюштуруу // Известия ОшТУ, №1. – 2018.

Ярошевская И.Х. Новые формы и методы работы с

жарыяланган

2025-05-13