КЕНЖЕ МЕКТЕП ОКУУЧУЛАРЫНА МАТЕМАТИКАЛЫК БИЛИМ БЕРҮҮДӨ АТА-ЭНЕЛЕРДИН ОРДУ.

Авторлор

  • Какиева Гулзада Алимбековна Ош мамлекеттик педагогикалык университети

##semicolon##

https://doi.org/10.56122/..v1i1.75

##semicolon##

ата-энелер, окуучулар, математика, конкреттүү, графикалык, абстрактуу ыкмалары, маселе

Аннотация

Бул статьяда ата-эне, бала сөздөрүнүн маани мазмуну ачып көрсөтүлдү. Ата-эненин балдарды тарбиялоодогу ролу жана ага карата  окумуштуулардын учкул сөздөрү мисалга келтирилди. Башталгыч мектепте терең билим берүү педагог менен ата эненин  биргеликте кызматташуусунун  негизинде ишке ашары бизге белгилүү, ал үчүн ата энелер кандайдыр бир даражада математикалык билимге ээ болуусу абзел.  Айрыкча башталгыч, ал гана эмес мектепке чейинки математикалык билим берүүдөгү математикалык көндүмдөрдү калыптандыруу жана өнүктүрүү, балдардын орто билим берүүчү мектептеги билим алуусуна негиз болот. Кыскасы балдардын билим берүү мекемелеринде алган математикалык билимдерин бышыктоо максатында үйгө берилген тапшырмаларды кээ бир окуучулар өз алдынча аткарат, ал эми кээ бирлери ата эненин жардамына муктаж.

            Бул статьяда ата энелерге математикалык түшүнүктөрдү калыптандыруу жана өздөштүрүүгө   жөнөкөй тексттик маселелерди чыгарууга КГА ыкмасын колдонуу мисал катары берилди. Балдар математикалык терең билимге ээ болуу менен келечекте билимдүү, илимдүү, эрудициясы күчтүү инсандардан  болушу шексиз.

##submission.citations##

Ата-эне – Википедия wikipedia.org https://ky.wikipedia.org › wiki

Башталгыч класстардын мугалимдери үчүн USAIDдин «Окуу керемет!» долбоорунун Математика боюнча 6-10 модулдары. / Түзгөн А.М. Аликова ж.б. – Б.:2022. -382 б.Бишкек-2022-ж. 15-б.

Гребенников И.В. Мектеп жана үй-бүлө. Фрунзе.-1989-ж. 15-бет.]

Мадаминов Г.М. Ата-энелер сиздер үчүн. Бишкек 2020-ж. 12-б.

Мадаминов.Г.М. Өзүн-өзү тарбиялоо-асыл инсандык сапат. Бишкек-2021-жыл. 9-б.

Мадаминов Г.М. Акыл эмгегинин маданияты. Бишкек-2022-ж. 56-б.15-басылышы.

жарыяланган

2023-06-27