БАШТАЛГЫЧ КЛАССТА ДИФЕРЕНЦИАЛДУУ МАМИЛЕНИ УЮШТУРУУНУН АРТЫКЧЫЛЫКТАРЫ

Авторлор

  • Нуркан Мендибаева Ошский государственный педагогический университет им. А. Мырсабекова
  • Анвар кызы Гүлназ А.Мырсабеков атындагы ОшМПУ

##semicolon##

https://doi.org/10.56122/..v1i1(23).126

##semicolon##

Ачкыч сөздөр: дифференциация, дифференцияланган мамиле, ички дифференциация, иш формалары.

Аннотация

Аннотация: Бул макалада бир класстагы бардык окуучулардын жеке өзгөчөлүктөрүн, мүмкүнчүлүктөрүн жана жөндөмдөрүн эске алган окуу стратегиясын пайдалануу каралган. Дифференциалдуу мамиле аркылуу мугалим окуучулардын кайсы деңгээлде экендигин аныктай алат жана материалды өздөштүрүүнү жогорулатуу үчүн алардын күчтүү жактарын пайдалануу аркылуу ар бир окуучунун жеке мүнөздөмөлөрүн, кызыкчылыктарын, мүмкүнчүлүктөрүн жана жөндөмдөрүн эске алышат жана окутууну ошого жараша өзгөртүшөт. Макалада окутуу процессинде фронталдык, топтук жана жеке формаларында жана сабактын ар кандай этаптарында дифференцияланган мамилени кантип ишке ашырууну карайбыз.

##submission.citations##

Колдонулган адабияттар:

Антропова М.В. Дифференцированное обучение: педагогическая и физиологогигиеническая оценка // Педагогика. –1992. –№9-10. –С.39–51.

Вендровская Р.Б., Шахмаев Н.М. Дифференциация обучения//Российская педагогическая энциклопедия. Т. 1.–М., 1993.

Выготский Л.С. Психология развития ребенка. — М: Изд-во «Смысл», изд-во «Эксмо», 2004. — 512с.

Касымова Г.А. Педагогические условия формирования у будущих учителей начальной школы компетентности оценивания достижений учащихся / Автореф. дисс. канд.пед.наук:13.00.01.–Б., 2014. – 23 с.

Мамлекеттик тил жана энциклопедия борбору. Кыргыз педагогикасы (энциклопедиялык окуу куралы). - Б.: 2004,

1-2-модуль Башталгыч мектепте дифференциалдык жана интеграциялык окутуу. Орозова Р.А., Эсенгулова М.М. Усупова М.К. ж.б. Бишкек-2021

жарыяланган

2024-05-28