Студенттердин портфолиосун түзүүчү маалыматтык системасын иштеп чыгуу жана анын билим берүү процессиндеги ролун изилдөө
##semicolon##
https://doi.org/10.56122/..v1i1(25).275##semicolon##
Бул макаланын ачкыч сөздөрү: веб-портфолио,студенттик портфолио, билим берүү, карьералык өнүгүү, академиялык жетишкендиктер, маалыматтык система, санариптик технологиялар, 4portfolio.ru, сониторинг жана баалоо.Аннотация
Бул макалада студенттик веб-портфолио студенттердин жетишкендиктерин, билимдерин жана профессионалдык тажрыйбаларын санариптик форматта чогултуп, коомчулукка көрсөтүүчү инструмент экендиги изилденген. Изилдөөнүн максаты – студенттердин веб-портфолио түзүү методологиясын жана анын билим берүү жана карьералык өнүгүү процесстериндеги ролун талдоо.
Изилдөөнүн алкагында 4portfolio.ru платформасы колдонулуп, студенттердин жеке портфолио аркылуу академиялык жетишкендиктерин, коомдук иштерин жана профессионалык өнүгүү процессин интеграциялоо механизмери анализденди. Изилдөөнүн жүрүшүндө студенттердин веб-портфолиосу менен канчалык активдүү иш алып барышканы, аларды жаңыртуу ченеми көзөмөлдөнүп турат. Ошондой эле, студенттердин бул портфолиолорду өзүн-өзү көрсөтүү жана карьералык өнүгүү үчүн колдонуу боюнча академиялык жетекчилерден жана жумуш берүүчүлөрдөн алынган пикирлер чогултулду.
Бул платформа студенттин академиялык жана социалдык жетишкендиктерин камтууга, ошондой эле кесиптик байланыштарын кеңейтүүгө шарт түзөт.
##submission.citations##
Омурбекова Г. К., Ташполотов Ы. Методика преподавания базового учебного цикла" схемотехника" с использованием трансдисциплинарного подхода //Международный журнал экспериментального образования. – 2018. – №. 6. – С. 22-27.
Абакир Мамытов, Мектептикжалпы билим берүүнүн мазмунун долбоорлоо: Кыргызстандагы абалы жана келечеги // А. Мырсабеков атындагы ОшМПУ жарчысы” Научно-методический журналилимий-усулдук журналы. 2024-ж. No.2(24). 2-Т
Жутанова , Г., & Сарытаева , М. (2024). Критическое мышление как способ развития креативных компетенций у студентов. Вестник Ошского государственного педагогического университета имени А.Мырсабекова, 2(2), 108–114. https://doi.org/10.56122/.v2i2.223
Chang, C.-C., & Tseng, K.-H. (2011). Using e-portfolios to facilitate reflective learning. Computers & Education.
Zubizarreta, J. (2009). The Learning Portfolio. John Wiley & Sons.
Barrett, H. (2010). Balancing the Two Faces of ePortfolios. Educação, Formação & Tecnologias.
Hattie, J. (2017). Visible Learning. Routledge
##submission.downloads##
жарыяланган
##submission.howToCite##
Чыгаруу
Бөлүм
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##This work is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ or send a letter to Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, USA.