БИОЛОГИЯНЫ ИНТЕРАКТИВДҮҮ СИМУЛЯЦИЯЛАР ЫКМАСЫ МЕНЕН ОКУТУУНУН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ (УРУКТУН ӨНҮШҮНҮН МИСАЛЫНДА)
##semicolon##
https://doi.org/10.56122/..v1i1(25).310##semicolon##
Интерактивдүү симуляция, усул, эксперимент, окуу процесси, интернет платформалары.Аннотация
Бул макалада биологияны интерактивдүү симуляциялар ыкмасын колдонуу аркылуу окутуунун эффективдүүлүгү изилденген. Макаланын негизги багыты – уруктун өнүшү мисалында интерактивдүү симуляцияларды колдонуу аркылуу окуучулардын биологиялык түшүнүктөрдү терең жана так өздөштүрүүсүн камсыз кылуу. Жаңы билим технологияларынын, атап айтканда, симуляциялардын, окуучулардын активдүү катышуусун жогорулатуу, түшүнүктөрдү визуалдаштыруу жана практикалык тажрыйбага негизделген үйрөнүү процесстерин өнүктүрүү мүмкүнчүлүктөрү талданды. Урукту өнүктүрүү мисалына басым жасоо менен биологияны окутууда интерактивдүү симуляцияларды колдонуунун натыйжалуулугу каралды. Бул ыкма окуучуларга биологиялык процесстерди (мисалы, урктун өнүшүн) реалдуу шартта, практикалык түрдө үйрөнүүгө шарт түзүп, билимдердин тереңирээк кабыл алынуусуна жана билим сапатынын жогорулашына жардам берет. Макала интерактивдүү симуляцияларды биологиялык сабактарда колдонуу эффективдүү, кызыктуу жана окуучулардын мотивациясын жогорулаткан ыкма экенин көрсөтүп, окутуу процессинде аны колдонуу сунушталат.
##submission.citations##
Шадыева К.Р. Методика использования технологии виртуальных существ в преподавании биологии "Science and Education" Scientific Journal / www.openscience.uz December 2023 / Volume 4 Issue 12.
Тохиров Ж.М. Значение интерактивного образования в преподавании биологии и использование его возможностей. Science and Education" Scientific Journal / www.openscience.uz December 2023 / Volume 4 Issue 12.
Anderson, C. A., & Bower, G. H. (2017). The impact of interactive simulations on learning in science education. Journal of Educational Psychology, 109(2), 155-167.
Mayer, R. E. (2009). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Moher, T., & Wideman, H. (2015). Interactive simulations in biology education: The effect of virtual labs on students' understanding of biological processes. International Journal of Science Education, 37(5), 843-860.
Жутанова Г.А. Критическое мышление как способ развития креативных компетенций у студентов. “ Научно-методический журнал “Вестник ОшГПУ имени А. Мырсабекова”. 2024 г. No2.(24).Т-2. С. 108-114.
##submission.downloads##
жарыяланган
##submission.howToCite##
Чыгаруу
Бөлүм
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##This work is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ or send a letter to Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, USA.