МАТЕМАТИКА БОЮНЧА ЖОГОРКУ КЛАССТЫН ОКУУЧУЛАРЫНЫН ӨЗ АЛДЫНЧА ИШТЕРИН УЮШТУРУУГА ДИФФЕРЕНЦИРЛЕНГЕН МАМИЛЕ
##semicolon##
https://doi.org/10.56122/..v1i2(22).91##semicolon##
Өз алдынча иш, дифференцирлөө, деңгээл, продуктивдүү, репродиктивдүү,ишмердүүлүк, мамилеАннотация
Мектептердин негизги максатын-окуучулардын жаш өзгөчөлүктөрүн эске алып, алардын шык жөндөмүнө жараша мамиле кылуу. Дифференцирлеп окутуунун негизги милдети индивидуалдыкты ачуу, анын өсүшүнө, өзүн көрсөтүүсүнө, тандалмалуулукка жана коомдук таасирлерге каршы турууга жарам берүү.
Бул макалада математика боюнча өз алдынча иштерди уюштурууга жана өткөрүүгө карата дифференцирленген мамиле жасоо иштерине арналган. Дифференцирленген окутуунун элементтерин математика сабактарында колдонуунун технологиялары каралган. Ошондой эле 11-класстын окуучулары үчүн “Көсөткүчтүү тендемелерди бирдей негизге келтирүү жолу менен чыгаруу” темасы каралып, өтүлгөн тема боюнча бышыктоо максатында үч деңгээлдеги өз алдынча иштер сунуш кылынган. Дифференцирленген окутуунун формаларын математика сабагынын кайсы гана этабында болбосун ийгиликтүү уюштурууга аракеттер жасалган.
##submission.citations##
Груднев Я.И. Совершенствование методики работы учителя математики: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1990.
Дорофеев Г.В., Кузнецова Л.В. «Дифференциация в обучении математике».Математика в школе. 1990.-№ 4.
Есипов Б.П. Самостоятельная работа учащихся на уроках. – М.: Учпедгиз,1961
Иванов Ю.А. Дифференцированное обучение. Дифференциация как система. Ч.1. М.: Просвещение, 2006.
Иманалиев М., ж.б. Алгебра жана анализдин башталышы Бишкек - 2009
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: учебное пособие. - М.: Народное образование, 1998.
Фирсов В.В. Технологии уровневой дифференциации . М. :Просвещение,2000
Юркина С.Н. О дифференцированном обучении математике. Математика в школе.-1990,№3.
##submission.downloads##
жарыяланган
##submission.howToCite##
Чыгаруу
Бөлүм
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##This work is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ or send a letter to Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, USA.