МЕКТЕПКЕ ЧЕЙИНКИ УЮМДАРДА БАЛАНЫН ПОРТФОЛИОСУН ТҮЗҮҮНҮН НЕГИЗДЕРИ
##semicolon##
https://doi.org/10.56122/..v1i2.440##semicolon##
бала бакча, портфолио, баланын өнүгүүсү, процесс, ата-эне, топтом, маалыматАннотация
Мектепке чейинки уюмдарда портфолио түзүү — балдардын өнүгүшүн, билим алуусун жана жеке жетишкендиктерин системалуу түрдө баалоо үчүн маанилүү аспекти болуп саналат. Портфолио баланын инсандык жана интеллектуалдык өнүгүүсүн документтештирүүчү инструмент катары окутуп-тарбиялоо ишинде кызмат кылат.
Мындай портфолио баланын коомдук ишмердүүлүгү, чыгармачылыгы, когнитивдик жана эмоционалдык өнүгүүсү боюнча маалыматтарды чогултууга мүмкүндүк берет. Ал ошондой эле ата-энелер менен тарбиячыларга баланын өнүгүүсүн баалоо жана аны жакшыртуу үчүн керектүү сунуштарды берүүчү негиз болуп кызмат кылат.
Макалада мектепке чейинки уюмдарда портфолиону түзүүнүн теориялык негиздери, практикалык аспекттери жана анын билим берүү процесиндеги ролу каралат. Портфолиону түзүү балдардын жеке муктаждыктарын эске алуу менен, алардын өнүгүшүнө жардам берүүчү иш-чараларды пландаштырууга мүмкүндүк берет.
##submission.citations##
Адаменко Л.И. Портфолио дошкольника как инструмент комплексной диагностики//Справочник старшего воспитателя дошкольного учреждения, 2008, №1, стр. 18-22
Акматов Д.А., Оторбекова А.М. ж.б. Жалпы билим берүүчү орто мектептердин 1- 7-класстары үчүн көркөм өнөр предмети боюнча Программа. - Бишкек, 2018.
Грищенко О.А. Технология «портфолио дошкольника» // Международный студенческий научный вестник. М.: 2022
Материалы региональной научно-практической конференции. Ош-2001
##submission.downloads##
жарыяланган
##submission.howToCite##
Чыгаруу
Бөлүм
##submission.license##
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by4.footer##This work is licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ or send a letter to Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, USA.





