АРАЛАШ ОКУУ ПРОЦЕССИНДЕ ТЕСКЕРИ КЛАСС МОДЕЛИН ПАЙДАЛАНУУНУН АРТЫКЧЫЛЫГЫ

Авторлор

  • Арынбаев Эралы Калилович Ош мамлекеттик педагогикалык университет

##semicolon##

https://doi.org/10.56122/..v2i2.40

Аннотация

2019-жылда Кытайдын Ухань шаарынан чыккан коронавирус инфекциясы чыгып, дүйнөдө өзгөчө кырдаал пайда болгондон бери адамзаттын жашоосу түп тамырынан бери өзгөрдү. 2021-жылда “covid-19” инфекциясы  салыштырмалуу азайганы менен инфексиянын жаңы штамдары чыгып, дагы деле жайылуу коркунучу улам пайда болуп турду. Жашоонун бардык тармактары, анын ичинде билим берүү тармагы болуп көрбөгөндөй кыйынчылыктарга алып келди. Ошондуктан окуу процессин уюштурууда түрдүү окутуунун моделдери пайдаланыла баштады. Биз бул макалада  аралаш окутуу, анын ичинен “тескери класс” модели менен окутууну кыскача карап, алардын айрым өзгөчөлүктөрүнө токтолобуз. Аралаш окутуудагы окуу процесси –салттуу жана онлайн окутуунун этаптарынын ырааттуулугу, алар убакыттын өтүшү менен улам алмашып турат. Бул окутуунун модели жогорку класстын окуучулары, студенттер жана чоңдорду окутуу үчүн эң ыңгайлуу болот, анткени бул модел өзүн-өзү уюштуруу чеберчилигин талап кылат.

##submission.citations##

Арынбаев Э.К., Көлбаева З.И. Экстремалдык кырдаалда аралыктан окутуунун көйгөйлөрү. Наука, новые технологии и инновации кыргызстана. Номер: 5 Год: 2021 Страницы: 105-111

В.А. Сухомлинский. Потребности человека в человеке. — М.: Сов. Россия, 1981.

Ушинский К.Д. Две главы из "Педагогической антропологии"// Народное образование.-1999. №10.-С. 243-25

Кыргыз педагогикасы. Энциклопедиялык окуу куралы. Бишкек – 2004

жарыяланган

2022-12-21

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##