БАШТАЛГЫЧ КУРСТА МАТЕМАТИКАЛЫК ТҮШҮНҮКТӨРДҮ АНЫКТОО ЖАНА АНЫ ТҮЗҮҮНҮН ЖОЛДОРУ

Авторлор

  • Абдывасиева Зырапа А.Мырсабеков атындагы Ош мамлекеттик педагогикалык университети
  • Мамарасулова A А.Мырсабеков атындагы Ош мамлекеттик педагогикалык университети

##semicolon##

https://doi.org/10.56122/..v1i1(25).336

##semicolon##

понятие, определение, математический объект, определяемое понятие, определяющее понятие, характеристическое свойство.

Аннотация

Бул макалада математиканын башталгыч курсунда түшүнүктөрдүн жана объекттердин аныктамаларынын түзүлүшү жана түрлөрү жөнүндөгү теориялык билимдерди системалаштыруу жана  материалдарды анализдөө менен анын логикалык-математикалык түзүлүшүн ачуу жөнүндө баяндалат. Математикалык материалдарды үйрөнүүнүн негизги этаптарын ачуу үчүн конкреттүү мисалдар жана башталгыч класс окуу китептеринен түшүнүктөрдүн чечмелениши көрсөтүлөт. Аныктамалардын түзүлүшүн билүү жана алардын математикалык чечилишин бере турган мүмкүн болгон каражаттарды тандоо менен математиканын башталгыч курсунда  объекттерди аныктоо жана аларды түзүүнүн жолдору жөнүндө айтылат.

      Темада математикалык объекттерди аныктоонун негизин түшүнүү үчүн теориялык түзүлүшүн аныктоо зарылдыгына, математикалык жактан чечмеленишин эске алуу менен негиз катары логикалык түзүлүштү берүү жолдоруна жана аныктоолордо түр айырмачылыктарын ачкан аракеттердин өзгөчөлүктөрүнө басым жасалды.

##submission.citations##

Назаров М. Н., Алтыбаева М. А. ж.б. Орто мектепте математиканы окутуу. Ош-1999

Лященко Е.И., Зобкова К. В. ж.б. Лабораторные и пркатические работы по методике преподавания математики. Москва «Просвешение»-1988.

Стойлова Л. П., Пышкало А. М. Основы начального курса математики. Москва «Просвешение»-1988

Башталгыч класстардын математика окуу китептери

https://ilim.oshmpu.kg/index.php/01/article/view/188/138

https://ilim.oshmpu.kg/index.php/01/article/view/169/128

жарыяланган

2025-05-13

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##